ووچر پرفکت مانی چیست ؟ + آموزش خرید ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی چیست ؟ + آموزش خرید ووچر پرفکت مانی
نگار نبئی
تاریخ انتشار 2022-05-22

کد ووچر پرفکت مانی چیست، چگونه و از کجا ووچر پرفکت مانی بخریم: پرفکت مانی سیستمی برای انتقال ارز به سراسر جهان و انجام پرداخت‌های اینترنتی است. شرکت پرفکت مانی بر خلاف شرکت‌هایی مثل پی پال یا مسترکارت، کاربران ایرانی را تحریم نکرده است.

به همین دلیل، این سیستم به شدت در میان کشورهای تحت تحریم محبوب است. ایرانی‌ها به راحتی می‌توانند برای دریافت و انتقال ارز و یا خرید آنلاین خارجی، از خدمات پرفکت مانی استفاده کنند.

یکی از خدماتی که توسط این شرکت پانامایی ارائه می‌شود، ووچر پرفکت مانی یا همان ووچر الکترونیکی (Perfect Money e-Voucher) است.

سهولت استفاده و سرعت در انجام تراکنش‌ها با ووچر پرفکت مانی باعث شده تا به یکی از محبوب‌ترین خدمات پرفکت مانی بدل شود. برای خرید این ارز میتوانید به صفحه خرید ووچر پرفکت مانی مراجعه کنید.

اگر حوصله خواندن متن را ندارید به ویدئو زیر در مورد ووچر پرفکت مانی نگاه کنید:

کد ووچر پرفکت مانی چیست ؟

به طور کلی ووچر پرفکت مانی را می‌توانید مانند یک کارت شارژ یا یک کارت هدیه در نظر بگیرید با این تفاوت که فیزیکی نیست.

به سادگی می‌توانید با وارد کردن کدهای موجود در ووچر پرفکت مانی، کالا و خدمات مورد نیاز خود را از سایت های خارجی خریداری نمایید.

همچنین امکان شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر وجود دارد. برای استفاده از ووچر در خریدهای اینترنتی، نیاز به داشتن حساب در سایت ووچر پرفکت مانی نیست.

به عبارت دیگر شما به سادگی می‌توانید از سایت‌های صرافی معتبر، خرید ووچر پرفکت مانی را انجام دهید و با وارد کردن کدهای آن، کالا و خدمات مورد نیاز خود را خریداری نمایید. راستی اگر خواستید می‌توانید به پادکست زیر نیز درباره پرفکت مانی گوش بدهید.

روی هر ووچر پرفکت مانی یک شماره ۱۰ رقمی، یک کد فعال سازی ۱۶ رقمی، مقدار و تاریخ ایجاد ثبت شده است. برای خرید کردن از طریق ووچر، فقط کافی است شماره ۱۰ رقمی و کد فعال‌سازی ۱۶ رقمی را داشته باشید.

ووچر پرفکت مانی
نمونه‌ای از یک ووچر پرفکت مانی – با استفاده از کدهای موجود در این ووچر، می‌توان کالا یا خدمات مورد نیاز را خریداری کرد.

علاوه بر امکان خرید با ووچر پرفکت مانی، هر کاربر پرفکت مانی می‌تواند در حساب کاربری خود، به میزان دلخواه ووچر ایجاد کند یا ووچرهای خریداری شده را در آن وارد و حساب پرفکت مانی خود را شارژ کند.

مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید
اثبات سهام یا pos چیست؟ چه ارزهای  دیجیتالی از این الگوریتم استفاده می‌کنند؟

نقطه برتری این ووچرها نسبت به سیستم‌های سنتی، زمان بسیار کوتاه فعالسازی و نقد کردن آنهاست. از آنجایی که محدودیت زمانی در خصوص این ووچرها وجود ندارد، در هر لحظه امکان فعالسازی ووچرهای پرفکت مانی وجود دارد.

به‌وسیله این ووچرهای الکترونیکی می‌توان با کارمزد بسیار کم، کارهای انتقال سرمایه را به شکلی سریع انجام داد.

خرید ووچر پرفکت مانی

بهترین و راحت ترین راه برای خرید ووچر پرفکت مانی مراجعه به سایت‌های ایرانی مثل صرافی آنلاین اکس اونیکس است که با جستجوی ساده‌‎ای در گوگل می‌توانید آنها را پیدا کنید.

این ووچرها با مبالغ مختلف از یک دلار تا چند صد دلار به فروش می‌رسند. تنها کافی است در گوگل عبارت «خرید ووچر پرفکت مانی» را جستجو کرده و صرافی مورد نظر خودتان را پیدا کنید.

خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت اکان پذیر نیست. شما پس از طی کردن مراحل احراز هویت در صرافی، مبلغ مورد نیاز خود را وارد میکنید و آن را با کارت بانکی پرداخت مینمایید. در نهایت و تقریبا به صورت آنی، ووچر به شما تحویل داده می‌شود.

پس از خرید کد ووچر پرفکت مانی، تنها کافی است شماره ووچر و کد فعال‌سازی آن را در وب‌سایتی که قصد خرید یا ثبت نام در آن را دارید وارد کنید. صد البته وبسایت و خدمات موردنظر شما باید از ووچر پرفکت مانی پشتیبانی کند.

استفاده از ووچر شباهت بسیاری به استفاده از یک کارت هدیه دارد. شما با خرید یک کارت هدیه با مبلغ مشخص می‌توانید از آن به راحتی استفاده کرده و با تمام شدن اعتبارش کارت را دور بیندازید.

برای خرید ووچر پرفکت مانی از صرافی اکس اونیکس می‌نوانید به صفحه خرید ارز دیجیتال مراجعه نمایید.

ثبت نام ووچر پرفکت مانی

برای شارژ حساب پرفکت مانی با استفاده از ووچر ابتدا وارد حساب پرفکت مانی‌تان شوید. به بخش «Deposit» (سپرده‌گذاری) رفته و سپس گزینه «e-Voucher» را انتخاب کنید.

ثبت نام ووچر پرفکت مانی

شارژ حساب پرفکت مانی

برای فعالسازی و اضافه کردن مبلغ ووچر به حساب خود، داشتن شماره ووچر و کدفعالسازی ضروری است.

مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید
معرفی 8 ارزهای دیجیتال آینده دار برای سرمایه گذاری

اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. «e-Voucher#» شماره ووچر شماست و «Activation Code» کد فعالسازی آن است.

با کلیک بر روی گزینه «Activate an e-Voucher» (فعالسازی ووچر الکترونیکی) مبلغ ووچر به حساب شما اضافه خواهد شد.

ووچر پرفکت مانی چه کاربردهایی دارد ؟

فرض کنید قصد خرید کالا یا خدمات از یک وب‌سایت را دارد اما نمی‌خواهید برای یک خرید ساده، حساب پرفکت مانی بسازید. در این زمان می‌توانید ووچر بخرید و مبلغ سفارش خود را با آن پرداخت کنید.

از دیگر استفاده‌های ووچر می‌توان به زمان‌هایی اشاره کرد که تمایلی به حمل پول نقد با خود ندارید. در این صورت با استفاده از این سرویس می‌توانید در هر لحظه و در صرافی‌هایی که در سرتاسر جهان وجود دارند، پول نقد دریافت کنید. در حال حاضر چیزی بیش از ۲۰۰ صرافی مختلف در سرتاسر دنیا از ووچرها پشتیبانی می‌کنند.

امکان انتقال پول به هر کسی در هر کجای دنیا، پرداخت آنلاین مبلغ سفارش به صورت امن و امکان نقد کردن آنی ووچرها در صرافی‌های سرتاسر دنیا باعث شده تا ووچرهای پرفکت مانی به ابزاری محبوب در میان افراد بدل شود.

خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد است ؟

ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد است و می‌توانید به راحتی و بدون صرف هزینه اضافی، مبلغ ووچر را با وارد کردن کدهایی که پیش تر به آنها اشاره کردیم به حساب خود اضافه کنید.

هنگامی که قصد ایجاد یک ووچر را داشته باشید ملزم به پرداخت کارمزد خواهید بود. این کارمزد برای حساب های احراز هویت شده ۰.۵ درصد مبلغ خواهد بود.

در صورتی که حساب‌ پرفکت مانی خود را احراز هویت نکرده باشید، کارمزد پرداختی ۱.۹ درصد خواهد بود. این کارمزد پس از ایجاد ووچر از مانده حساب شما کم خواهد شد.

خرید ووچر پرفکت مانی چه مزیت هایی دارد ؟

مزیت اصلی این ووچرها، راحتی استفاده از آنهاست. در استفاده از یک ووچر پرفکت مانی خبری از رد شدن تراکنش یا تاخیر در انجام آن وجود ندارد.

تایید در نقد کردن ووچرها وجود ندارد و بلافاصله پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، مبلغ به حساب پرفکت مانی شما افزوده خواهد شد.

امنیت پرداخت‌ها به‌وسیله ووچرهای پرفکت مانی با پرداخت‌های عادی پرفکت مانی یکسان است؛ چرا که انتقال به صورت مستقیم انجام می‌شود و فاکتورهای مخربی در آن وجود ندارد.

مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید
ساتوشی ناکاموتو، آشنایی با خالق بیت کوین

مزیت دیگر این کارت‌های مجازی تاریخ انقضای نامحدود آنهاست؛ ووچرها تاریخ انقضایی ندارند و هر لحظه می‌توانید نسبت به نقد کردن آنها اقدام کنید.

کارمزد کم استفاده از ووچرهای پرفکت مانی باعث شده تا این ووچرها به ابزاری مناسب برای افرادی بدل شوند که به صورت مداوم پرداخت‌های ارزی انجام می‌دهند.

ووچرهای پرفکت مانی به چه ارزهایی تبدیل می شوند ؟

تعداد ارزهای قابل تبادل با این ووچرها بسته به نوع صرافی که از آن استفاده می‌کنید، متفاوت خواهد بود. در حال حاضر بیشتر صرافی های دنیا امکان تبادل ووچرها را با ارزهای رایج بزرگ مانند دلار آمریکا، یورو، پوند بریتانیا و روبل روسیه فراهم می‌کنند.

نکته جالب اینجاست که امکان نقد کردن و تبدیل ووچرها به صورت ریال نیز در صرافی‌های داخلی وجود دارد. گزینه دیگری که پیش روی شماست تبدیل ووچر به ارزهای دیجیتال است.

در بیشتر صرافی ها امکان تبدیل ووچر به ارزهای دیجیتال بیت کوین، لایت کوین، مونرو و … وجود دارد. توجه داشته باشید که تعداد ارزهای قابل تبدیل ممکن است نسبت به صرافی مورد استفاده‌تان متفاوت باشد.

لازم به ذکر است که صرافی‌ها برای تبدیل ووچرها به ارزهای رایج و ارزهای دیجیتال کارمزد دریافت می‌کنند. این کارمزد با توجه به صرافی مورد استفاده تغییر می‌کند اما این رقم معمولا بین ۰.۵ تا ۴ درصد است.

آموزش ساخت ووچر پرفکت مانی

وارد حساب کاربری خود شوید و به بخش Withdrawal (برداشت) بروید.

ساخت ووچر (1)

در این مرحله روی گزینه e-Voucher (ووچر الکترونیکی) کلیک کنید.

ساخت ووچر (2)

در این مرحله وارد صفحه «E-Voucher depository» می‌شوید. در این صفحه بر روی گزینه «Purchase New e-Voucher» (خرید ووچر الکترونیکی جدید) کلیک کنید.

ساخت ووچر (3)

در صفحه جدید برای دریافت ووچر، در بخش اول، حساب پرفکت مانی خود را انتخاب کنید.

ساخت ووچر (4)

در بخش دوم مبلغ ووچر خود را تعیین کنید.

بر روی گزینه «Preview Purchase» (پیش نمایش خرید) کلیک کنید.

در این صفحه پیش نمایشی از خرید پرفکت مانی شما نمایش داده خواهد شد؛ ابتدا اطلاعات موجود در آن را بررسی کرده و سپس بر روی گزینه «Purchase e-Voucher» (خرید ووچر الکترونیکی) کلیک کنید.

ساخت ووچر (5)

پس از اتمام مراحل فوق، کارت مجازی ووچر شما صادر خواهد شد و آماده استفاده است. در صورتی که قصد استفاده بلافاصله ووچر خود را ندارید، آن را محل امنی نگه دارید.


به این مطلب امتیاز دهید

4.10 /5
تعداد شمارش آرا : 20

همانطور که این مطلب را مفید دیدید

مارا در شبکه های اجتماعی نیز دنبال کنید